שם הפרויקט

גלריה 279

מאולם כמעט אנונימי לאולם אייקוני ומוכר מאוד באזור חיפה והצפון 

גלריה 279 היא אולם אירועים בסגנון בוטיק לעריכת אירועים אינטימיים קסומים באזור חיפה. האולם מציע את החיבור המתבקש בין עיצוב מודרני עכשווי, לבין קולינריה יוצאת דופן עם טעמים וניחוחות מופלאים של המטבח המערבי-מזרחי אותנטי. במקום תמצאו אווירה פסטורלית ואלמנטים אומנותיים שהופכים כל אירוע לבלתי נשכח.

קהל היעד של הגלריה הוא אנשים ומשפחות שחוגגים אירועים אינטימיים כמו חתונות של פרק ב׳, בר ובת מצווה ואירועים עסקיים. זו הסיבה שהיה חשוב לנו לשים דגם על יצירת שפה שתדגיש את התחושה האינטימית והבוטיקית ולא תחושה של אולמות וגני אירועים קלאסיים של מאות אורחים.

שנה             סוג הפרויקט

  2022           קידום 360

מה עשינו...

אז מה בדיוק עשינו?

ואוו… כל כך מלא דברים. דבר ראשון, קיבלנו את הלקוח ללא נכסים דיגיטליים וללא שום נוכחות ברשת, ולכן התחלנו עם בנייה של אתר חדש, הקמה וניהול עמודים עסקיים ברשתות חברתיות ובעיקר מתיחת פנים רצינית. בהמשך יצרנו קמפיינים קריאייטיבים שמדברים בשפה האינטימית של המקום, פוסטים מהממים שיצרו באזז ברשת ושיח סביב האולם. כיום גלריה 279 הפכה לאולם אייקוני ומוכר מאוד באזור חיפה והצפון.

האתגר או בעצם האתגרים

לפני שקיבלנו את הלקוח, הפעילויות השיווקיות שלו היו מאוד מיושנות, ולכן האתגר העיקרי היה לבדל את המקום משאר המתחרים ולהבליט את הייחודיות שלו בעזרת יצירת שפה חדשה ומסרים המבליטים את האווירה הפסטורלית, את הקולינריה והתאמה של המקום לאירועי בוטיק אינטימיים. נסביר שיש תחרות גדולה בתחום, ולכן היה חשוב לנו לייצר בידול, במיוחד בשפה ובמסרים.

לצורך כך, בנינו אתר אינטרנט שמדבר את שפת המותג עם מיתוג יוקרתי ומתוחכם. עשינו גם מתיחת פנים לעמודי האינסטגרם והפייסבוק של הגלריה, העלינו תכנים שמדברים על האינטימיות של המקום כדי למשוך את קהל היעד המדויק שמחפש מקום אידיאלי לאירוע בוטיק עם מספר מצומצם של אורחים.

ובמילים פשוטות...

צברנו דאטה ממוקדת של בעלי מסעדות, בצענו סינון על ידי קידום כתבות תוכן כדי לוודא שבאמת זה הקהל שלנו, סימנו את הקהל ופנינו אליו באמצעות קמפיינים שונים ברשתות חברתיות. רק נציין שזהו תחום דינאמי, הרי הרבה מסעדות נסגרות, ולכן עבדנו קשה כדי שהדאטה תהיה מעדכנת כל הזמן.

תכל׳ס, מה עשינו?

יצרנו קמפיינים ממירים ברשתות חברתיות שהביאו לידים איכותיים דרך דפי נחיתה, וזאת במקביל לבניית האתר התדמיתי. שמנו דגש על חוויית משתמש טובה מבחינה עיצובית, במיוחד באתר ובקמפיינים השיווקיים. בנוסף, ערכנו סרטונים ופרסמנו אותם ברשתות חברתיות ובאתר על מנת להכניס את החוגגים לאווירה של המקום.

איך זה נגמר...

התוצאות המפתיעות כמובן הגיעו

אז אחרי עבודה קשה, הצלחנו להביא לאולם מאות לידים בחודש של לקוחות מתעניינים שהגיעו לפגישת התרשמות באולם וכמובן גם סגרו עסקה. גם הגדלנו את הבאזז סביב האולם, את הביקורות בגוגל מפות, יצרנו מאות עוקבים ברשתות החברתיות, ויצרנו שיח סביב האולם. עכשיו כולם מכירים את גלריה 279 בחיפה!

רוצים גם שכולם ידברו על המותג שלכם? דברו עם המומחים שלנו!

% 0

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינ סיט אמט, קונסקטורר. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אג.

M 0

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינ סיט אמט, קונסקטורר. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אג.

K+ 0

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינ סיט אמט, קונסקטורר. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אג.

המלצת הלקוח:

פרויקטים נוספים

אז תגידו, הגיע הזמן שנתחיל לעבוד ביחד?

מלאו את הטופס ונקבע שיחה >>

ההודעה נשלחה בהצלחה

בנתיים, אנחנו מזמינים אותך להכיר אותנו יותר: