שם הפרויקט

Bite טכנולוגיה

גיוס לידים דרך קמפיינים במקום העסקת סוכני מכירות

BITE מספקת לבעלי מסעדות ועסקים מענפי המזון פתרונות טכנולוגים מתקדמים לניהול מערך ההזמנות כמו אפליקציה, עמדות הזמנה חכמות ופתרונות טכנולוגים נוספים. האפליקציה הייעודית של BITE היא מוצר הדגל, דרכה לקוחות יכולים להזמין אוכל מתפריט המסעדה בקליק, כאשר ההזמנה עוברת לבעל המסעדה שנהנה מגידול עצום במכירות ולקוחות שחוזרים שוב ושוב להזמין.

קהל היעד של BITE הוא בעלי מסעדות ומזון מהיר, ולכן המטרה שלנו הייתה להביא לידים איכותיים ולייצר אצל קהל היעד צורך להטמיע את הטכנולוגיות של BITE ובעיקר את האפליקציה להזמנת משלוחים בעסק שלהם.

שנה             סוג הפרויקט

  2022           קידום בסושיאל 

מה עשינו...

אז מה בדיוק עשינו?

חילקנו את עוגת התקציב של הלקוח בצורה חכמה, על מנת להגיע לבעלי מסעדות במגוון דרכים יצירתיות וגם ליצור אמון על ידי חשיפה עקבית של הפוסטים והפרסומים בוורסיות שונות. לצורך כך, הקמנו קמפיינים ממומנים למטרת גיוס לידים ויצירת חשיפה באפיקים הבאים:

האתגר או יותר נכון האתגרים

האתגר המרכזי בקמפיין מסוג זה הוא להגיע לקהל היעד הממוקד, בעלי מסעדות ומזון מהיר מכל רחבי הארץ שזו משימה סופר מאתגרת בפני עצמה. לצורך כך, אספנו דאטה שהצטברה שנים על ידי הצוות המקצועי שלנו של פרסונות פוטנציאליות. סיננו את אותן פרסונות על ידי קידום תוכן רלוונטי שהכניס את הגולשים המדויקים לכתבות שייצרנו.

התוכן למעשה דיבר לבעלי מסעדות, מה שגרם לנו להבין שמי שנכנס לכתבה הוא אכן בעל מסעדה – בול הקהל שרצינו. לאחר מכן ״צבענו״ את אותו הקהל ויצרנו קמפיין ייעודי שיגיע רק אליו דרך רשתות חברתיות.

ובמילים פשוטות...

צברנו דאטה ממוקדת של בעלי מסעדות, בצענו סינון על ידי קידום כתבות תוכן כדי לוודא שבאמת זה הקהל שלנו, סימנו את הקהל ופנינו אליו באמצעות קמפיינים שונים ברשתות חברתיות. רק נציין שזהו תחום דינאמי, הרי הרבה מסעדות נסגרות, ולכן עבדנו קשה כדי שהדאטה תהיה מעדכנת כל הזמן.

תכל׳ס, הפתרונות שנתנו בשטח

הקמנו קמפיינים המשלבים קראייטיב חכם לגיוס לקוחות חדשים, על ידי פרסום יכולות המערכת והפיצ׳רים השונים. שמרנו על שפה ייחודית שמדברת לקהל היעד שלנו ומניעה אותו לפעולה. לדוגמה, יצאנו במבצע ללקוחות חדשים ״ללא תשלום דמי הקמה של המערכת״.

מעבודה מיושנת ויקרה לקמפיינים דיגיטליים בעלויות נמוכות
לפני תהליך הפרסום, הלקוח עשה עבודה של Door To Door, כלומר העסיק סוכני מכירות שהיו עוברים בין מסעדות ברחבי הארץ ומציעים את המערכת לבעלי מסעדות. מיותר לציין שזוהי שיטה ישנה שלא עובדת טוב וגם עם עלויות גבוהות, החל מהעסקת סוכנים על כל המשתמע מכך, החזקת רכבים, בזבוז זמן יקר ועוד.

איך זה נגמר...

התוצאות המפתיעות

התוצאות של הקמפיינים היו מפתיעות מאוד, עם עשרות לידים ממוקדים של בעלי מסעדות מידי חודש! במקום להעסיק סוכנים החברה גייסה לידים איכותיים דרך קמפיינים, כלומר הגיעה ישירות לבעלי מסעדות מבלי לשלוח סוכנים שיסתובבו כל היום בשטח, ולכן החברה הקטינה באופן משמעותי את העלויות של גיוס הלקוח.

בקיצור, גם הגדלנו את המכירות בעשרות אחוזים וגם העלות פר ליד הייתה נמוכה באופן משמעותי!

רוצים גם מאות לידים איכותיים בחודש? אנחנו צריכים לדבר!

% 0

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינ סיט אמט, קונסקטורר. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אג.

M 0

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינ סיט אמט, קונסקטורר. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אג.

K+ 0

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינ סיט אמט, קונסקטורר. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אג.

המלצת הלקוח:

פרויקטים נוספים

אז תגידו, הגיע הזמן שנתחיל לעבוד ביחד?

מלאו את הטופס ונקבע שיחה >>

ההודעה נשלחה בהצלחה

בנתיים, אנחנו מזמינים אותך להכיר אותנו יותר: