ניהול וקידום אורגני בסושיאל

ADVANCER דיגיטל הופכת את העסק שלכם למותג מוביל ברשתות חברתיות עם תחזוקה עקבית ויצירתית של דפי הפייסבוק, האינסטגרם והטיקטוק. השאיפה היא לייצר שיח סביב המותג ולרכוש את האמון של הגולשים על ידי חשיפות עקביות של מסרים מקצועיים, עיצובים ויזואליים, קריאייטיב, סטוריים ועוד.

ככה מגיעים לתוצאות מפתיעות

רגע לפני שמתחילים לעצב, לכתוב, לנהל דפים ובכלל להעיף פוסטים באוויר, חשוב לנו להכיר את המותג, את קהל היעד והבידול העסקי שלכם. כמובן שבהתאם לכל מה שחקרנו ובדקנו נבנה גאנט תוכן המכיל מגוון סגנונות של פוסטים, סטורי, סרטונים ומסרים שנרצה להעביר לקהל היעד שלכם.

נוכחות ברשת, זה כל הסיפור

מלבד יצירת פוסטים עם קריאייטיב ועיצוב ויזואלי מושלם, נחזק את הנוכחות שלכם גם באמצעות שילוב תכנים אותנטיים שמחזקים את האמון בינכם לבין הגולשים. הרי בסופו של דבר עלינו לחזק את הנוכחות שלכם ולייצר אמינות גבוהה. אז מה נעשה? נאסוף חומרים מעניינים כמו קייסטאדי, המלצות של לקוחות, סרטונים שלכם נותנים טיפים, צילומים של בית העסק או המוצרים, המלצות של לקוחות ועוד.

ככה מגיעים לתוצאות מפתיעות

רגע לפני שמתחילים לעצב, לכתוב, לנהל דפים ובכלל להעיף פוסטים באוויר, חשוב לנו להכיר את המותג, את קהל היעד והבידול העסקי שלכם. כמובן שבהתאם לכל מה שחקרנו ובדקנו נבנה גאנט תוכן המכיל מגוון סגנונות של פוסטים, סטורי, סרטונים ומסרים שנרצה להעביר לקהל היעד שלכם.

נוכחות ברשת, זה כל הסיפור

מלבד יצירת פוסטים עם קריאייטיב ועיצוב ויזואלי מושלם, נחזק את הנוכחות שלכם גם באמצעות שילוב תכנים אותנטיים שמחזקים את האמון בינכם לבין הגולשים. הרי בסופו של דבר עלינו לחזק את הנוכחות שלכם ולייצר אמינות גבוהה. אז מה נעשה? נאסוף חומרים מעניינים כמו קייסטאדי, המלצות של לקוחות, סרטונים שלכם נותנים טיפים, צילומים של בית העסק או המוצרים, המלצות של לקוחות ועוד.

הכירו את המהלכים שלנו בתהליך עיצוב וניהול אורגני ברשתות החברתיות

בונים אסטרטגיה שעובדת

חשוב לנו להכיר מקרוב את אופי העסק שלכם, את קהל היעד ובכלל לאילו יעדים תרצו להגיע. בהתאם נבנה אסטרטגיית תוכן המותאמת לקהלי היעד הפוטנציאלים ומשלבת מסרים שמתאימים בול לשפה של קהל היעד. האסטרטגיה תכיל גאנט תוכן מסודר עם נושאים וסגנונות של הפוסטים שנעלה לרשתות חברתיות במשך הזמן. כמובן שכל תקופה מסוימת נחדש את הגאנט.

יוצרים באזז מדויק

נבנה את המותג שלכם ברשת על ידי יצירת פוסטים ועיצובים מהממים שימשכו את העין ויגרמו לגולשים לעצור ולייצר אינטראקציה כמו תגובות, שאלות, פנייה בהודעה, שיתופים ועוד. כמובן שנבנה גם שפה ויזואלית עם מסרים שמתאימים בול לקהל היעד שלכם. המטרה היא לייצר אמון עם עיצובים ומסרים עקביים.

מעקב אחרי התוצאות

כדי למקסם את התוצאות, נעקוב תמיד אחרי התקדמות הדף, החשיפות של הפוסטים והסרטונים על מנת להגיע ליעדים הרצויים. כמובן שגם נוציא דוחות מפורטים ונבצע ניתוחים אנליטיים שיאפשרו לנו לדעת ברמת המיקרו והמקרו את יעילות הפוסטים.

בונים אסטרטגיה שעובדת

חשוב לנו להכיר מקרוב את אופי העסק שלכם, את קהל היעד ובכלל לאילו יעדים תרצו להגיע. בהתאם נבנה אסטרטגיית תוכן המותאמת לקהלי היעד הפוטנציאלים ומשלבת מסרים שמתאימים בול לשפה של קהל היעד. האסטרטגיה תכיל גאנט תוכן מסודר עם נושאים וסגנונות של הפוסטים שנעלה לרשתות חברתיות במשך הזמן. כמובן שכל תקופה מסוימת נחדש את הגאנט.

יוצרים באזז מדויק

נבנה את המותג שלכם ברשת על ידי יצירת פוסטים ועיצובים מהממים שימשכו את העין ויגרמו לגולשים לעצור ולייצר אינטראקציה כמו תגובות, שאלות, פנייה בהודעה, שיתופים ועוד. כמובן שנבנה גם שפה ויזואלית עם מסרים שמתאימים בול לקהל היעד שלכם. המטרה היא לייצר אמון עם עיצובים ומסרים עקביים.

מעקב אחרי התוצאות

כדי למקסם את התוצאות, נעקוב תמיד אחרי התקדמות הדף, החשיפות של הפוסטים והסרטונים על מנת להגיע ליעדים הרצויים. כמובן שגם נוציא דוחות מפורטים ונבצע ניתוחים אנליטיים שיאפשרו לנו לדעת ברמת המיקרו והמקרו את יעילות הפוסטים.

התוצאה: דפים עסקיים מלאים בתכנים שמייצרים באזז ברשת ושיח סביב המותג שלכם!

איך הופכים גולשים ועוקבים ללידים חמים ולקוחות 

הבסיס ברשתות חברתיות הוא יצירת אינטראקציות עקביות עם הגולש, ובמילים פשוטות ״לבנות אמון״. למעשה, ישנם כמה שלבים שהגולש צריך לעבור כדי להפוך ללקוח משלם, הרי לבל נשכח כי מדובר על גולש שלא תמיד חיפש את השירות של העסק כמו שהוא מחפש בגוגל, אלא על סמך ההיכרות והחשיפות הוא מקבל החלטות.

שלב 1 - ההיכרות הראשונית עם הגולש

בשלב הראשון עלינו לאפשר לגולש להכיר את העסק שלנו כדי שיוכל להתרשם. ההיכרות יכולה להיות תקשורת באמצעות חשיפות אורגניות או ממומנות של פוסטים עם מסרים עדינים יחסית. מובן שיש צורך גם לתחזק דף עסקי מושקע עם פוסטים וסרטונים כדי שגולשים יוכלו להיכנס לדף להתרשם מהתוכן הקיים בו.

שלב 2 – יצירת אינטראקציה

אחרי שהגולשים שלכם נחשפו לדף, עכשיו אנחנו צריכים לגרום להם לאהוב את המותג או להתעניין בו, ובמילים אחרות שיפתחו רגש מסוים. את הרגש הזה הם יוכלו להביע על ידי כניסה לפוסט ממומן, ביצוע לייק, שיתוף, עוקב ורצון מסוים לראות עוד תכנים שלנו על הפיד שלהם. בקיצור, לייצר פוסטים חמימים שיקרבו אלינו גולשים.

שלב 3 - בניית אוטוריטה ורכישה

בשלב זה עלינו לדעת שגולשים לא יביעו עניין ולא ירכשו אם הם לא סומכים עלינו, ולכן עלינו לייצר קרבה מסוימת על ידי בניית אוטוריטה לדוגמה לעלות סרטונים שלכם כבעל העסק, סרטון או תמונות אותנטיות של העובדים וכו׳. כאשר הגולשים יסמכו עליכם, הם ירכשו או ישאירו פרטים.

איך הופכים גולשים ברשתות חברתיות ללקוחות?

הבסיס ברשתות חברתיות הוא יצירת אינטראקציות עקביות עם הגולש, ובמילים פשוטות ״לבנות אמון״. למעשה, ישנם כמה שלבים שהגולש צריך לעבור כדי להפוך ללקוח משלם, הרי לבל נשכח כי מדובר על גולש שלא תמיד חיפש את השירות של העסק כמו שהוא מחפש בגוגל, אלא על סמך ההיכרות והחשיפות הוא מקבל החלטות.

שלב 1 - ההיכרות הראשונית עם הגולש

בשלב הראשון עלינו לאפשר לגולש להכיר את העסק שלנו כדי שיוכל להתרשם. ההיכרות יכולה להיות תקשורת באמצעות חשיפות אורגניות או ממומנות של פוסטים עם מסרים עדינים יחסית. מובן שיש צורך גם לתחזק דף עסקי מושקע עם פוסטים וסרטונים כדי שגולשים יוכלו להיכנס לדף להתרשם מהתוכן הקיים בו.

שלב 2 – יצירת אינטראקציה

אחרי שהגולשים שלכם נחשפו לדף, עכשיו אנחנו צריכים לגרום להם לאהוב את המותג או להתעניין בו, ובמילים אחרות שיפתחו רגש מסוים. את הרגש הזה הם יוכלו להביע על ידי כניסה לפוסט ממומן, ביצוע לייק, שיתוף, עוקב ורצון מסוים לראות עוד תכנים שלנו על הפיד שלהם. בקיצור, לייצר פוסטים חמימים שיקרבו אלינו גולשים.

שלב 3 - בניית אוטוריטה ורכישה

בשלב זה עלינו לדעת שגולשים לא יביעו עניין ולא ירכשו אם הם לא סומכים עלינו, ולכן עלינו לייצר קרבה מסוימת על ידי בניית אוטוריטה לדוגמה לעלות סרטונים שלכם כבעל העסק, סרטון או תמונות אותנטיות של העובדים וכו׳. כאשר הגולשים יסמכו עליכם, הם ירכשו או ישאירו פרטים.

דוגמאות ל...

עיצוב פוסטים שיווקיים

חייבים חשיפה גדולה לעסק?