קידום עסקים ומיתוג מעסיק בלינקדאין

הצוות של ADVANCER דיגיטל בונה מהלכים חכמים על מנת לאפשר לכם להגיע לקהל יעד עסקי חדש וממוקד, להגדיל את החשיפה לטווח הארוך, לצבור מוניטין, לגייס עובדים איכותיים ולהגיע ליעדים עסקיים שתרצו.

הצוות ADVANCER מורכב מטאלנטים בעלי מוחות חריפים שבונים אסטרטגיית שיווק ייעודית וממוקדת תוצאות בהתאם לשאיפות והיעדים של העסק כמו מעצבים, עורכי וידאו, כותבי תוכן, קמפיינרים ועוד. המטרה לייצר נוכחות חזקה ולהגיע לקהל יעד ספציפי כמו מנכ״לים של חברות, אנשי שיווק וגורמים ספציפיים (מקבלי החלטות) בארגונים.

קצת על לינקדאין

אם ידעתם או לא, לינקדאין היא רשת חברתית-עסקית הגדולה בעולם, עם מעל 500 מיליון משתמשים עסקיים ברחבי העולם וכ- 1.3 מיליון משתמשים רק בישראל, כך שהפוטנציאל להרחיב את הקשרים העסקיים שלכם הוא עצום. למעשה, באמצעות קמפיין ממומן ניתן לטרגט קהלי יעד מסוימים שיכולים להיות בעלי תקפידים שתרצו, מנהלי משאבי אנוש ואף להגיע לגורמים ספציפיים מאוד.

למי פרסום בלינקדאין מתאים?

אז טוב ששאלתם, כי פרסום בלינקדאין לא מתאים לכל עסק, אלא רק לעסקים מסוג B2B המפרסמים לעסקים אחרים המעוניינים להגיע ישירות למקבלי החלטות, להגדיל את המוניטין ולייצר שיתופי פעולה עסקיים. קהל יעד נוסף הוא ארגונים שמעוניינים לגייס עובדים איכותיים לעסק. כמובן שיש צורך לתחזק את הדף העסקי באמצעות העלאה של פוסטים, שיתוף תכנים וכתבות מקצועיות שימשכו לדף קהל יעד איכותי.

קצת על לינקדאין

אם ידעתם או לא, לינקדאין היא רשת חברתית-עסקית הגדולה בעולם, עם מעל 500 מיליון משתמשים עסקיים ברחבי העולם וכ- 1.3 מיליון משתמשים רק בישראל, כך שהפוטנציאל להרחיב את הקשרים העסקיים שלכם הוא עצום. למעשה, באמצעות קמפיין ממומן ניתן לטרגט קהלי יעד מסוימים שיכולים להיות בעלי תקפידים שתרצו, מנהלי משאבי אנוש ואף להגיע לגורמים ספציפיים מאוד.

למי פרסום בלינקדאין מתאים?

אז טוב ששאלתם, כי פרסום בלינקדאין לא מתאים לכל עסק, אלא רק לעסקים מסוג B2B המפרסמים לעסקים אחרים המעוניינים להגיע ישירות למקבלי החלטות, להגדיל את המוניטין ולייצר שיתופי פעולה עסקיים. קהל יעד נוסף הוא ארגונים שמעוניינים לגייס עובדים איכותיים לעסק. כמובן שיש צורך לתחזק את הדף העסקי באמצעות העלאה של פוסטים, שיתוף תכנים וכתבות מקצועיות שימשכו לדף קהל יעד איכותי.

הכירו את שלושת המהלכים שלנו לפרסום עסקי בלינקדאין

בניית אסטרטגיה

חשוב לנו להכיר מקרוב את השאיפות, המטרות ולאן תרצו להגיע. לפני שנתחיל, נכיר היטב את אופי העסק שלכם, את קהל היעד והבידול שלכם. נמשיך בתכנון תוכנית אסטרטגית לטווח הארוך, כולל בניית מסרים, עיצובים, תכנים מקצועיים וקמפיינים.

מתחילים לייצר נוכחות

לאחר שהבנו את הפרטים העיקריים, נתחיל ליישם את התוכנית האסטרטגית ולייצר קמפיינים יצירתיים ומניעים לפעולה. נטרגט את קהל היעד המדויק, לדוגמה אם נרצה להגיע באופן אישי לכל מנהלי שיווק מתחום הפוד-טק בישראל, או להגיע רק למנהלי משאבי אנוש של חברות הייטק נוכל לייצר קמפיין ייחודי שיגיע רק אליהם.

מעקב אחרי התוצאות

כדי למקסם את הביצועים ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר תוך כדי ניצול נכון של התקציב ופגיעה בקהל המדויק אנחנו נעקוב אחרי התוצאות על ידי הוצאת דוחות וניתוח הנתונים.

בניית אסטרטגיה

חשוב לנו להכיר מקרוב את השאיפות, המטרות ולאן תרצו להגיע. לפני שנתחיל, נכיר היטב את אופי העסק שלכם, את קהל היעד והבידול שלכם. נמשיך בתכנון תוכנית אסטרטגית לטווח הארוך, כולל בניית מסרים, עיצובים, תכנים מקצועיים וקמפיינים.

מתחילים לקדם

לאחר שהבנו את הפרטים העיקריים, נתחיל ליישם את התוכנית האסטרטגית ולייצר קמפיינים יצירתיים ומניעים לפעולה. נטרגט את קהל היעד המדויק, לדוגמה אם נרצה להגיע באופן אישי לכל מנהלי שיווק מתחום הפוד-טק בישראל, או להגיע רק למנהלי משאבי אנוש של חברות הייטק נוכל לייצר קמפיין ייחודי שיגיע רק אליהם.

מעקב אחרי התוצאות

כדי למקסם את הביצועים ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר תוך כדי ניצול נכון של התקציב ופגיעה בקהל המדויק אנחנו נעקוב אחרי התוצאות על ידי הוצאת דוחות וניתוח הנתונים.

התוצאה: הגעה לאנשי מפתח מדויקים בתחומים ספציפיים!

השלבים ליצירת שיווק מקצועי של העסק בלינקדאין

פתיחת דף עסקי

בשלב הראשון יש צורך לפתוח דף עסקי ולהזין את כל הנתונים על העסק, כולל תמונת פרופיל, תמונת קאבר וכתיבת אודות.

העלאת תכנים

כדי לייצר באזז, כדאי לעלות תכנים איכותיים כמו פוסטים וכתבות על מנת להביא תנועה אורגנית ושיח סביב המותג שלכם.

ניהול קמפיינים

כדי להגיע לקהל ממוקד, יש צורך לבצע מחקר שוק וטרגוט של אנשי מפתח ספציפיים בארגונים אליהם תרצו לחשוף את השירותים או המוצרים שלכם.

בניית אסטרטגיה

הכנת בריף ובניית אסטרטגיית ללקוחות B2B בהתאם ליעדים הרצויים של העסק.

הרחבת הקשרים העסקיים

יצירת קמפיין לידים הפונה ישירות לקהל היעד שאתם רוצים על מנת לבנות מערכת יחסים טובה עם מקבלי החלטות.

טרגוט חכם

דרך הפלטפורמה של לינקדאין ניתן לבנות קהלים באופן חכם ומבוסס על רשימות ודאטה.

רוצים לגייס את העובדים הכי איכותיים?

מיתוג מעסיק בלינקדאין

מה זה מיתוג מעסיק בלינקדאין?

אם הגעתם לקרוא את השורות האלו, אנחנו בטוחים שאתם מבינים את החשיבות של מיתוג מעסיק חזק בלינקדאין. כי בעולם של היום כל הדיגיטל הוא סוג של נטוורקינג מקצועי, המפתח להצלחה זה הבנת הקהל והתוכן הנכון… אותו דבר תקף גם בגיוס עובדים איכותיים!

במציאות של היום חברות רבות נאבקות על תשומת לב, כדי לגייס את האנשים האיכותיים ביותר, מיתוג מעסיק איכותי בלינקדאין זאת לא רק המלצה – זה יצירת יתרון מובהק על המתחרים. זה הזמן להציג לכולם ובעיקר למי שאתם מחפשים את הסיבות שבגללן החברה שלכם היא הבחירה הכי נכונה עבורם.

היתרונות של מיתוג מעסיק בלינקדאין

לינקדאין היא הדרך הטובה ביותר לייצר קשרים עסקיים!