שם הפרויקט

DC Energy

ניהול השיווק מ-אפס ועד לקבלת מעל 100 לידים איכותיים בחודש

DC Energy היא חברה ששואפת להפוך את העולם לירוק יותר על ידי הקמת מערכות סולאריות לבתים פרטיים. החזון שלה להנגיש לכל מי שמתגורר בבית פרטי מערכת סולארית מתקדמת, וכך לאפשר לו לחסוך משמעותית בעלויות החשמל. למעשה, אנרגיה סולארית מיוצרת על ידי המשאב הטבעי – השמש, וכך נוצר חיסכון של עשרות אחוזים בתשלום החשמל.

החברה מציעה ליווי מלא, משלב בדיקת ההתכנות, בחירת המערכת, הקמה ושילוב של מיטב אנשי המקצוע בתחום.

קהל היעד של החברה התמקד באנשים המתגוררים בבתים פרטיים שיש ברשותם גג של מעל 80 מ״ר, על מנת להקים מערכות סולאריות וליהנות מחיסכון עצום בתשלום החשמל. אבל לא רק, קהל היעד היה חייב להיות גם עם אג׳נדה מסוימת, כזה שאכפת לו מאיכות הסביבה ולא רק חושב על הכיס.

שנה              סוג הפרויקט

  2022            קידום בסושיאל 

מה עשינו...

אז מה בדיוק עשינו?

הרומן עם חברת DC Energy התחיל ממש בשלב הקמת החברה וכלל ביצוע של כל הפעילות השיווקית והנכסים הדיגיטליים, החל מבניית אסטרטגיה שיווקית, הגדרת תקציב, קריאייטיב, הקמת קמפיינים ומה לא. כדי לייצר חשיפה גדולה, יצרנו קמפיינים מוכוונים לקהל היעד מבחינת שפה וגרפיקה באפיקי הפרסום הבאים:

האתגר או בעצם האתגרים

הרעיון היה להגיע לקהל יעד מסוים, שמצד אחד גם יש לו בית פרטי ומצד שני גם חושב על איכות הסביבה ועם האג׳נדה לשמור על עולם ירוק יותר. זה מאתגר מאוד, הרי מדובר על מערכת לא זולה וגם מערכת שדורשת תנאי סף מסוימים כמו שטח גג גדול. כדי להגיע לקהל היעד המדויק, טרגטנו בקמפיינים אנשים שמתעניינים בתחום של שמירה על איכות הסביבה, הרי סביר להניח שהם אלה שירצו להתקין בביתם מערכת סולארית.

בתהליך השיווק, הקדשנו מחשבה רבה על הקריאייטיב של הקמפיינים ויצירת מסרים שמדברים בשפה של חיסכון בחשבון החשמל, וגם נוגעת בהיבט של שמירה על סביבה ירוקה. לאחר שניסינו כמה וכמה דרכים, גילינו שמה שעבד הכי טוב הוא קמפיין שמראה את החיסכון הכספי של הלקוח בחשבון החשמל. הרי כאשר הלקוח חוסך בחשבון החשמל, הוא שומר על סביבתו בכך שהוא מייצר לעצמו את החשמל ולא גורם לייצור תעשייתי עבורו. ממש כמו כאן בדוגמה:

 

תכל׳ס, הפתרונות שייצרנו בשטח

הלקוח קיבל ליווי מקיף של כל תחום השיווק, ממש כמו מנהל שיווק צמוד שעושה עבורו את כל פעילות השיווק על מנת להביא לידים איכותיים של לקוחות חמים ובשלים להתקנת מערכת סולארית בביתם. בנוסף, בנינו אסטרטגיית שיווק שכללה מחקר מעמיק מאוד של קהלי היעד והפרסונות של השירות. לאחר שהבנו מי קהל היעד, יצרנו תוכן חד שמדבר אליו.

איך זה נגמר...

התוצאות המפתיעות – 100 לידים בכל חודש!

כשעובדים בצורה מקצועית עם אסטרטגיה ותהליכי עבודה ידועים מראש התוצאות בהחלט מפתיעות. הלקוח קיבל מעל 100 לידים איכותיים בכל חודש של לקוחות בשלים ומתאימים לאג׳נדה של החברה, וכל זה בתקציב פרסום דיי נמוך. מידי חודש הצלחנו גם להוזיל עוד ועוד את התקציב פר ליד.

רוצים גם מאות לידים איכותיים בחודש? אנחנו צריכים לדבר!

יחד נבנה אסטרטגיה מוכחת שמייצרת חשיפה גדולה ולקוחות בשלים לרכישה. 

% 0

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינ סיט אמט, קונסקטורר. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אג.

M 0

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינ סיט אמט, קונסקטורר. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אג.

K+ 0

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינ סיט אמט, קונסקטורר. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אג.

המלצת הלקוח:

פרויקטים נוספים

אז תגידו, הגיע הזמן שנתחיל לעבוד ביחד?

מלאו את הטופס ונקבע שיחה >>

ההודעה נשלחה בהצלחה

בנתיים, אנחנו מזמינים אותך להכיר אותנו יותר: