קידום באמצעות תוכן - טאבולה ואאוטבריין

ADVANCER דיגיטל בונה מהלכים חכמים ברשת ומקדמת עסקים באמצעות תוכן ייחודי בפלטפורמות טאבולה & אאוטבריין, על מנת לייצר באזז ולהפוך קוראים ללקוחות משלמים. צוות הקמפיינרים של ADVANCER בונה אסטרטגיית שיווק חכמה הכוללת בניית תקציב, אפיון קהל היעד ורעיונות לכתיבת תכנים ממירים.

מה זה אאוטבריין וטאבולה?

אאוטבריין וטאבולה הן פלטפורמות לקידום תוכן משתלב, כלומר הן מציגות לגולשים כתבות עיתונאיות שיווקיות באתרי תוכן שונים כמו אתרי חדשות, בלוגים פופולריים וכו׳. למעשה, לאחר שגולש קרא כתבה חדשותית או כל כתבה אחרת, יקפצו לו כתבות נוספות בצורה של ״אולי יעניין אותך עוד״, כאשר כתבות אלה מיועדות ספציפית לקורא לפי אלגוריתם חכם שיודע להתאים לכל אחד את המוצרים/השירותים המתאימים לו. 

כתבות של טאבולה & אאוטבריין נראות כמעין כתבות עיתונאיות ומאפשרות לגולשים להתעניין במוצר או בשירות ולהשאיר פרטים. שיווק באמצעות טאבולה ואאוטבריין מתומחר פר קליק, כלומר כל גולש שלוחץ על הלינק יורד מהתקציב. מדובר על פרסום המאפשר לעסקים להגיע לקהל יעד איכותי מאוד ולכן הוא נחשב לאפיק פרסום פופולרי מאוד בעולם.

מה זה אאוטבריין וטאבולה?

אאוטבריין וטאבולה הן פלטפורמות לקידום תוכן משתלב, כלומר הן מציגות לגולשים כתבות עיתונאיות שיווקיות באתרי תוכן שונים כמו אתרי חדשות, בלוגים פופולריים וכו׳. למעשה, לאחר שגולש קרא כתבה חדשותית או כל כתבה אחרת, יקפצו לו כתבות נוספות בצורה של ״אולי יעניין אותך עוד״, כאשר כתבות אלה מיועדות ספציפית לקורא לפי אלגוריתם חכם שיודע להתאים לכל אחד את המוצרים/השירותים המתאימים לו. 

כתבות של טאבולה & אאוטבריין נראות כמעין כתבות עיתונאיות ומאפשרות לגולשים להתעניין במוצר או בשירות ולהשאיר פרטים. שיווק באמצעות טאבולה ואאוטבריין מתומחר פר קליק, כלומר כל גולש שלוחץ על הלינק יורד מהתקציב. מדובר על פרסום המאפשר לעסקים להגיע לקהל יעד איכותי מאוד ולכן הוא נחשב לאפיק פרסום פופולרי מאוד בעולם.

הכירו את שלושת המהלכים שלנו בתהליך קידום באמצעות תוכן

בניית אסטרטגיה

חשוב לנו להתחיל ברגל ימין, ולכן נכיר היטב את אופי העסק שלכם, את קהל היעד של המוצר/השירות כדי להעריך את יעילות הקמפיינים בטאבולה & אאוטבריין. נמשיך בבניית אסטרטגיה שיווקית הכוללת מחקר מתחרים, ניתוח פרסונה, הגדרת התקציב המדויק ובניית תוכנית שיווק לטווח הארוך.

מתחילים בבניית הקמפיינים

לאחר בניית האסטרטגיה, נכתוב כתבות עיתונאיות עם כותרות מושכות שימקדו אליהן את קהל היעד שלכם. כחלק מתהליך בניית הקמפיין, נבצע פילוח ממוקד לקהל היעד באמצעות הממשק חכם של טאבולה ואאוטבריין, דרכו ניתן לנהל את הקמפיין ולבדוק את היעילות שלו.

מעקב אחרי התוצאות

כדי להגיע ליעדים טובים ולידים איכותיים, נמקסם את הביצועים על ידי מעקב תמידי אחרי התוצאות. נוציא דוחות מפורטים, נבצע ניתוחים אנליטיים שיאפשרו לנו לדעת ברמת המיקרו והמקרו את יעילות הקמפיינים. כמובן שנבצע שינויים כל הזמן על מנת לשפר את יחס ההמרה של הקמפיינים

בניית אסטרטגיה

חשוב לנו להתחיל ברגל ימין, ולכן נכיר היטב את אופי העסק שלכם, את קהל היעד של המוצר/השירות כדי להעריך את יעילות הקמפיינים בטאבולה & אאוטבריין. נמשיך בבניית אסטרטגיה שיווקית הכוללת מחקר מתחרים, ניתוח פרסונה, הגדרת התקציב המדויק ובניית תוכנית שיווק לטווח הארוך.

מתחילים בבניית הקמפיינים

לאחר בניית האסטרטגיה, נכתוב כתבות עיתונאיות עם כותרות מושכות שימקדו אליהן את קהל היעד שלכם. כחלק מתהליך בניית הקמפיין, נבצע פילוח ממוקד לקהל היעד באמצעות הממשק חכם של טאבולה ואאוטבריין, דרכו ניתן לנהל את הקמפיין ולבדוק את היעילות שלו.

מעקב אחרי התוצאות

כדי להגיע ליעדים טובים ולידים איכותיים, נמקסם את הביצועים על ידי מעקב תמידי אחרי התוצאות. נוציא דוחות מפורטים, נבצע ניתוחים אנליטיים שיאפשרו לנו לדעת ברמת המיקרו והמקרו את יעילות הקמפיינים. כמובן שנבצע שינויים כל הזמן על מנת לשפר את יחס ההמרה של הקמפיינים

התוצאה: קמפיינים שעובדים לאורך זמן ומייצרים לידים איכותיים של לקוחות חמים ובשלים לרכישה!

היתרונות של קידום תוכן באמצעות בטאבולה & אאוטבריין

חשיפה גדולה של המותג שלכם

פרסום בטאבולה & אאוטבריין מאפשר לכם ליהנות מחשיפה גדולה לקהל היעד המדויק שלכם. נציין שמדובר על אפיק פרסום עם טראפיק גבוה של כמה מאות כניסות בחודש לכתבות שלכם, כך שכל חשיפה מקדמת אתכם לסגירת העסקה עם הלקוח הבא.

לחבר אנשים למותג שלכם

הפרסום באאוטבריין וטאבולה הוא לא ישיר, אלא מוצג כמעיין כתבה עיתונאית שמותאמת ל׳פרסונה׳ של הגולש עם תכנים בעלי ערך לקהל הרחב, ולכן זוהי הזדמנות מעולה לחשוף את הגולשים לעולם התוכן המקצועי של העסק ולגרום להם להתרשם ולהשאיר פרטים. לדוגמה, חברת השקעות יכולה לסקור יעד אטרקטיבי להשקעה בקרקע מסוימת ולגרום לקורא לרצות להשקיע.

ניהול שליטה על החשיפה

פרסום באאוטבריין וטאבולה פועל בצורה חכמה לפי הגדרת קהל יעד, ולכן תוכלו לשלוט על החשיפה ולטרגט אנשים מסוימים שהם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, וכך לקבל לידים איכותיים מאוד.

פילוח קהל יעד מדויק

אאוטבריין וטאבולה מציעות ממשק חכם עם כמויות מידע מטורפות, ולכן הפילוח נעשה לפי תחומי עניין בצורה מדויקת מאוד. אם כך, תוכלו להגיע ללקוחות פוטנציאליים שמתעניינים בתחום שלכם. לדוגמה, חברה לאביזרי אופנועים תוכל להגיע לאופנוענים, או חברה למוצרי תינוקות תוכל להגיע לאימהות לתינוקות וכך הלאה.

קידום באמצעות תוכן הוא ההזדמנות שלכם להגיע לקהל יעד איכותי!