שם הפרויקט

Alumission

Alumission הוא מפעל לייצור גדרות ושערי אלומיניום בארה״ב, המייצר קונספט חדשני של גדרות ושערים בשיטת ׳עשה זאת בעצמך׳.

הלקוח יוכל להתקין לבד את המוצרים או להזמין שירות מקבלנים מורשים שעובדים עם החברה ומבצעים התקנות. המוצרים של החברה מיוצרים מחומר אלומיניום איכותי מאוד והם בהחלט מביאים בשורה לשוק האמריקאי שרגיל לגדרות פלסטיק או עץ.

 

לחברה יש שני קהלי יעד, האחד הוא לקוחות פרטיים שמעוניינים לשדרג את השער או הגדר סביב ביתם הפרטי, וגם יזמים וקבלנים שיציעו את המוצרים ללקוחות שלהם. המתקינים עוברים הכשרה דרך החברה על מנת לבצע התקנות מקצועיות בבית הלקוחות.

שנה                   סוג הפרויקט

  2022           קידום בסושיאל 

מה עשינו...

אז מה בדיוק עשינו?

התחלנו עם קמפיינים ברשתות חברתיות שפונים לשני קהלי היעד: לקוחות פרטיים שרוצים להתקין לבד וכך לחסוך בעלויות או לקוחות שרוצים להתקין דרך קבלני משנה שעובדים איתם בשיתוף פעולה. הקהל השני הוא קבלני משנה שרוצים לעבוד עם החברה בשיתוף פעולה. את הקמפיינים ביצענו בפלטפורמות הבאות:

האתגר או יותר נכון האתגרים

האתגר המרכזי היה לעבור את החסם של הפחד מהרכבת מוצרים כמו גדרות ושערים בשיטת עשה זאת בעצמך. אנשים חוששים מאוד מהרכבה עצמית, ולכן חשבנו על דרך יצירתית שתראה את הקלילות של הרכבת המוצר ובכלל איך הוא יראה בבית של הלקוח מבחינה ויזואלית. במקביל, רצינו לומר ללקוח שאפשר גם לא בשיטת עשה זאת בעצמך, כלומר אפשרות להזמין מתקין מטעם החברה.

תכל׳ס, הפתרונות שנתנו בשטח

יצרנו ויזואליות טובה למוצרים באמצעות סרטונים המדגישים את היתרונות של כל מוצר ובמיוחד את החוזק של חומר האלומיניום, התחזוקה הקלה של המוצרים ועוד. ביצענו קמפיינים מדויקים בעזרת סרטונים ומסרים חדים כדוגמת קמפיין רימרקטינג (פרסום רודף) ללקוחות שביקרו באתר וקמפיינים מוכווני מכירה כמו מכירת שערים לבית שמוצעים במידות קבועות. למעשה, דרך הקמפיין הלקוח יוכל לבחור מבין 5 עיצובים ולרכוש בצורה מהירה.

 

בנוסף יצאנו עם קמפיינים שמבליטים את היתרונות של המוצרים עצמם, על מנת להעביר לקוחות לדפי המוצרים ולחמם אותם לפני הרכישה. המטרה הייתה לגרום ללקוחות להשאיר פרטים, לרכוש או להתקשר לקבלת מידע נוסף. נציין שהתאמנו לכל אזור בארה״ב את השפה שמתאימה לו כד לייצר חיבור. 

המטרה: הנגשת גדרות אלומיניום לכל אחד

לפני שהתחלנו לעבוד עם Alumission, הקמפיינים שלהם עסקו ביתרונות של המוצר עצמו כמו עמידות נגד טרמיטים וכו׳, אבל הם לא התמקדו בנוחות של ההרכבה ועד כמה הגדרות והשערים משנים את המראה הוויזואלי של הבית. יצא מצב שאנשים התלהבו מהיתרונות, אך חששו מהמורכבות של ההרכבה. זו הסיבה שהיה לנו חשוב להתמקד בקלות של ההרכבה על ידי יצירת ליין סרטונים  שמביאים את היתרונות גם בהיבט של העיצוב וגם בקלות של ההרכבה.

נציין שגדרות אלומיניום מתקינים בבתים מודרניים וחדשים, ולכן הנגשנו לכל אחד אפשרות להרכיב בביתו גדרות אלומיניום, גם בבתים ישנים ופשוט לשדרג את נראות הבית.

רוצים גם? תשאירו פרטים ונייצר גם בשבילכם פתרונות שיווק יצירתיים שמתאימים בול לקהל היעד שלכם!

המלצת הלקוח:

פרויקטים נוספים

אז תגידו, הגיע הזמן שנתחיל לעבוד ביחד?

מלאו את הטופס ונקבע שיחה >>

ההודעה נשלחה בהצלחה

בנתיים, אנחנו מזמינים אותך להכיר אותנו יותר: