שם הפרויקט

Netoplay

Netoplay נחשבת לבינלאומית, עם צוות משפחתי שהיה כיף לעבוד איתו! החברה מובילה במתן שירותי פתרונות תוכנה לתעשיית ספקי המשחקים בעולם. לחברה תוכנות ורסטיליות המותאמות למאפיינים הייחודיים של הלקוח דרכן ניתן להגדיל את הפעילויות ולעקוב אחר הנתונים השונים, כמו המשחקים הנמכרים, הרכישות ועוד. בנוסף, החברה גם נותנת שירותי שיווק לאפליקציות משחקים, ברנדים ושירותים משפטיים.

החברה פנתה אלינו עם אתגר ממשי בגייס עובדים, הרי התחרות על ליבם של עובדי הייטק נמצאת בשיאה, ולכן נוכחות היא הבסיס ליצירת אמון וגיוס עובדים איכותיים. לחברה לא היה דף לינקדאין מושקע וגם לא דפים עם נוכחות ברשתות חברתיות, ולכן בשלב הראשוני היה צורך לטפל בהיבט זה ולייצר באזז ורק לאחר מכן לייצר קמפיינים ממוקדים לגיוס עובדים.

שנה             סוג הפרויקט

  2022           קידום בסושיאל 

מה עשינו...

אז מה בדיוק עשינו?

האתגר המרכזי היה לייצר תדמית של חברת הייטק צעירה ובועטת, כזאת שכיף לעבוד בה. נזכיר שהמותג לא היה מוכר כלל, מה שהקשה על החברה לגייס עובדים איכותיים במגוון תחומים, כיוון שעובדים לא מצאו מידע על החברה ולא היה להם סיבה מספיק טובה להגיע לראיונות עבודה.

נכון שבדרך כלל במקרה של גיוס עובדים יוצאים ישר לקמפיין גיוס, אבל היה חשוב לנו לעצור לרגע ולייצר לחברה תדמית טובה כדי לייעל את הקמפיינים ולהשיג את התוצאה הרצויה – גיוס כמה שיותר עובדים איכותיים.

תכל׳ס, הפתרונות שייצרנו בשטח

ראשית, עשינו תהליך רציני של מיתוג ושיפור התדמית בכל הרשתות החברתיות ובמיוחד בלינקדאין, שזוהי הרשת העסקית הפופולרית בעולם לגיוס עובדים. בנוסף, ניהלנו קמפיינים לגיוס עובדים בלינקדאין שייצרו התעניינות גדולה וכמובן פנייה של עובדים פוטנציאלים.

כדי לייצר תחושה של חברה שכיף וכדאי לעבוד בה, יצרנו גאנט של תכנים היסטריים שמתאימים לאופי המותג ולסטייל של קהל היעד שהוא עובדי הייטק. הבאנו גם רעיונות יצירתיים של פעילויות שיעשו בחברה על מנת לצלם ולעלות לרשת כמו הרמות כוסית מיוחדות, ימי גיבוש ׳אינסטגרמיים׳, הענקת מתנות ממותגות וכל דבר שיכול ולשפר את תדמית החברה ברשתות.

אגב, זהו תהליך מוכר מאוד בעולם העסקי שנקרא Employer branding, מיתוג ושיווק של חוויית העבודה בארגון על מנת לתאר את המוניטין בפני עובדים פוטנציאליים ואת הערך שנותן המעסיק לעובדיו. בקיצור, כמו מיתוג ללקוחות, רק כאן זה לעובדים.

האתגר או בעצם האתגרים

בכמה מילים – ניהול מוניטין, בדגש על לינקדאין. אז למעשה קיבלנו את הלקוח ממש מ-אפס, ללא דפים עסקיים ברשתות חברתיות. החברה לא הייתה מוכרת בעולמות ההייטק ובעיקר בהיבט של גיוס עובדים, ולכן בשלב הראשון יצרנו פעילות שתייצר באזז ושיח סביב המותג.

את הבאזז יצרנו יותר בהיבט של גיוס עובדים ולא גיוס לקוחות שזה קצת שונה, נסביר. יצרנו בדפים העסקיים פעילות שמראה הצלחה (Employer branding), עובדים מרוצים, פאן במשרדי החברה, תנאים טובים, הרמות כוסית ועוד. כמובן ששיקפנו באמת את מה שקורה באמת בחברה, כלומר מה שהיה, רק תיעוד טוב יותר.

איך זה נגמר...

התוצאות המטורפות!

תתפלאו, אבל מסתבר שתהליך Employer branding עובד ובגדול, כיוון שהצלחנו לגייס עובדים לכל המשרות (מעל 20), תודות לתהליכים שעשינו. בנוסף, הגענו למאות עוקבים בדפים העסקיים של החברה ויצרנו דפים עם תכנים ייחודיים שמשמשים גם למטרות נוספות.

רגע, וזה עוד לא הכל… יצרנו שיח ובאזז מטורף סביב החברה, עד כדי שמחפשי עבודה פונים עצמאית כדי לשאול אם יש משרות פנויות, פשוט ואוו!

חייבים גם לייצר באז ושיח סביב המותג שלכם? תנו לנו לנהל את זה.

% 0

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינ סיט אמט, קונסקטורר. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אג.

M 0

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינ סיט אמט, קונסקטורר. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אג.

K+ 0

לורם איפסום דולור סיט אמט, קונסקטורר אדיפיסינ סיט אמט, קונסקטורר. דס איאקוליס וולופטה דיאם. וסטיבולום אט דולור, קראס אג.

המלצת הלקוח:

פרויקטים נוספים

אז תגידו, הגיע הזמן שנתחיל לעבוד ביחד?

מלאו את הטופס ונקבע שיחה >>

ההודעה נשלחה בהצלחה

בנתיים, אנחנו מזמינים אותך להכיר אותנו יותר: