קידום העסק בגוגל
ADVANCER דיגיטל בונה מהלכים חכמים ומייצרת לידים איכותיים מקמפיינים בגוגל. אז נכון שגוגל היא חברת ענק ששווה לעשות איתה עסקים ולהשקיע בה את תקציבי השיווק, אבל השאלה איך עושים את זה. הצוות עושה את זה נכון, מדויק והכי חשוב עוקב אחרי התוצאות כדי לשפר את המהלכים ולהגיע לשיאים חדשים של מכירות.
קידום בכל החזיתות - גוגל אורגני וממומן
בקיצור, האג׳נדה שלנו ברורה: להחזיר לכם את ההשקעה של הפרסום ולייצר גידול של פי 5, כלומר על כל שקל של השקה בפרסום לייצר 5 שקלים רווח ואפילו יותר.
קידום בכל החזיתות גוגל אורגני וממומן
בקיצור, האג׳נדה שלנו ברורה: להחזיר לכם את ההשקעה של הפרסום ולייצר גידול של פי 5, כלומר על כל שקל של השקה בפרסום לייצר 5 שקלים רווח ואפילו יותר.
הכירו את שלושת המהלכים שלנו בתהליך קידום עסקי בגוגל
בניית תוכנית פעולה
חשוב לנו להתחיל ברגל ימין, ולכן נכיר היטב את אופי העסק שלכם, את קהל היעד, את היעדים שלכם כעסק ואיזה סוג לקוחות אתם רוצים. נמשיך בתכנון תוכנית אסטרטגית לטווח הארוך, כולל מעקב המרות לטובת (להשלים), שיפור התוכן והמסרים באתר, בניית דף נחיתה בעת הצורך והכנת תשתית טובה.
מתחילים לקדם
נבצע חקר מילות מפתח, על מנת להבין באילו ביטויים הגולשים מחפשים את השירותים או את המוצרים שלכם, כולל בחינת מילים נרדפות שאולי פחות תחרותיות. בקידום ממומן נגדיר יחד תקציב ריאלי כדי להגיע לתוצאות טובות. בקידום אורגני – SEO נכין תשתית מקצועית מבחינת עץ אתר, תוספים לקידום, הוספת תכנים, הוצאת קישורים פנימיים וחיצוניים ושילוב מילות מפתח בדפי התוכן באתר.
מעקב אחרי התוצאות
נמקסם את הביצועים על ידי מעקב תמידי אחרי תוצאות הקידום שלכם דרך הכלים של גוגל כמו Google Analytics, Google Search Console ו- Google Ads וכלים נוספים שלנו. במקביל, נוציא דוחות מפורטים ונבצע ניתוחים אנליטיים על מנת לבדוק את יעילות הקמפיינים הממומנים ושיפור פעולות הקידום באורגני.
בניית תוכנית פעולה
חשוב לנו להתחיל ברגל ימין, ולכן נכיר היטב את אופי העסק שלכם, את קהל היעד, את היעדים שלכם כעסק ואיזה סוג לקוחות אתם רוצים. נמשיך בתכנון תוכנית אסטרטגית לטווח הארוך, כולל מעקב המרות לטובת (להשלים), שיפור התוכן והמסרים באתר, בניית דף נחיתה בעת הצורך והכנת תשתית טובה.
מתחילים לקדם
נבצע חקר מילות מפתח, על מנת להבין באילו ביטויים הגולשים מחפשים את השירותים או את המוצרים שלכם, כולל בחינת מילים נרדפות שאולי פחות תחרותיות. בקידום ממומן נגדיר יחד תקציב ריאלי כדי להגיע לתוצאות טובות. בקידום אורגני – SEO נכין תשתית מקצועית מבחינת עץ אתר, תוספים לקידום, הוספת תכנים, הוצאת קישורים פנימיים וחיצוניים ושילוב מילות מפתח בדפי התוכן באתר.
מעקב אחרי התוצאות
נמקסם את הביצועים על ידי מעקב תמידי אחרי תוצאות הקידום שלכם דרך הכלים של גוגל כמו Google Analytics, Google Search Console ו- Google Ads וכלים נוספים שלנו. במקביל, נוציא דוחות מפורטים ונבצע ניתוחים אנליטיים על מנת לבדוק את יעילות הקמפיינים הממומנים ושיפור פעולות הקידום באורגני.
התוצאה: קידום אורגני או ממומן שעובדים לאורך זמן ומייצרים לקוחות מדויקים, איכותיים ובשלים לרכישה מגוגל!
מה ההבדל בין קידום ממומן לקידום אורגני בגוגל?
אם בטח שואלים את עצמכם מה יותר כדאי לעסק, קידום אורגני (SEO) או קידום ממומן? אז אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר אחד ולתמיד עם היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם.
מה ההבדל בין קידום ממומן לקידום אורגני בגוגל?
אם בטח שואלים את עצמכם מה יותר כדאי לעסק, קידום אורגני (SEO) או קידום ממומן? אז אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר אחד ולתמיד עם היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם.
קצת על קידום ממומן בגוגל
את הקידום ממומן (PPC) אתם בטח מכירים מחיפושים בגוגל, התוצאות הראשונות שבצד שלהם מופיעה המילה ״מודעה״. זהו אפיק פרסום הכי פופולרי בעולם, כיוון שהוא מאפשר לעסקים להגיע במהירות לתוצאות הראשונות ופשוט לגרום לכל מי שמחפש את השירות או המוצר שלהם להיחשף לאתר. קידום ממומן מבוסס על מודל תשלום PPC Pay Per Click, כלומר על כל קליק שהגולש לחץ, יורד מהתקציב שהוגדר מראש דרך Google Ads, כאשר לכל ביטוי יש עלויות מסוימת בהתאם לפופולריות שלו. נציין כי קידום ממומן בגוגל יכול להיות גם באנרים באתרים גדולים ומודעות יוטיוב.
על מנת לייצר קמפיין מוצלח, יש צורך לבחור בקפידה את מילות המפתח הרלוונטיות בהתאם לחיפושים של הגולש ולעקוב אחרי התוצאות.
הכירו את היתרונות של קידום ממומן בגוגל
- אתם מקבלים חשיפה מידית.
- אפשר לקבוע את תקציב הפרסום שמתאים לכם.
- אפשר למצוא ביטויים בעלויות נמוכות יותר.
- זהו אפיק פרסום ללא שום התחייבות.
- הממשק של Google Ads נוח מאוד למעקב.
- אפשר להגדיר מספר וירטואלי כדי למדוד את הפניות.
החסרונות של קידום ממומן בגוגל
- ישנן מילות מפתח יקרות בהתאם לתחרות שלהן.
- כשנגמר התקציב האתר לא יופיע יותר כמודעה.
קצת על קידום אורגני במנועי החיפוש
התוצאות של קידום אורגני – SEO נמצאות בדיוק אחרי הממומנות, כלומר אין לצידן את המילה ״מודעה״. דרך קידום אורגני אתם מציגים את האתר של העסק בדף הראשון בתוצאות החיפוש בהתאם לביטויים ומילות החיפוש שהגדרתם מראש. קידום אורגני הוא חובה למי שרוצה להרחיב את המותג ולייצר חשיפה לטווח הארוך, והוא נחשב למורכב ביחס לממומן. בתהליך קידום SEO, עלינו לרכוש את אמונו של גוגל ולבצע מספר פעולות טבעיות שיוכיחו לגוגל שכדאי לו להציג את האתר שלכם בראש תוצאות החיפוש.
הכירו את היתרונות של קידום אורגני
- עלויות קבועות למקדם אתרים + תשלום לכתבות חיצוניות.
- אפשר לקדם מספר רב של ביטויים ללא הגבלה.
- אפשר גם להגיע לאתר שלכם באמצעות שאלות.
- התקציב לא נגמר, להיפך כשהאתר מגיע לדף הראשון הוא נשאר שם.
החסרונות של קידום אורגני
- לוקח זמן להגיע למיקומים ראשונים, לעיתים כמה חודשים.
- יש צורך לבצע פעולות באופן קבוע כדי להישאר בדף הראשון.
קצת על קידום ממומן בגוגל
את הקידום ממומן (PPC) אתם בטח מכירים מחיפושים בגוגל, התוצאות הראשונות שבצד שלהם מופיעה המילה ״מודעה״. זהו אפיק פרסום הכי פופולרי בעולם, כיוון שהוא מאפשר לעסקים להגיע במהירות לתוצאות הראשונות ופשוט לגרום לכל מי שמחפש את השירות או המוצר שלהם להיחשף לאתר. קידום ממומן מבוסס על מודל תשלום PPC Pay Per Click, כלומר על כל קליק שהגולש לחץ, יורד מהתקציב שהוגדר מראש דרך Google Ads, כאשר לכל ביטוי יש עלויות מסוימת בהתאם לפופולריות שלו. נציין כי קידום ממומן בגוגל יכול להיות גם באנרים באתרים גדולים ומודעות יוטיוב.
על מנת לייצר קמפיין מוצלח, יש צורך לבחור בקפידה את מילות המפתח הרלוונטיות בהתאם לחיפושים של הגולש ולעקוב אחרי התוצאות.
הכירו את היתרונות של קידום ממומן בגוגל
- אתם מקבלים חשיפה מידית.
- אפשר לקבוע את תקציב הפרסום שמתאים לכם.
- אפשר למצוא ביטויים בעלויות נמוכות יותר.
- זהו אפיק פרסום ללא שום התחייבות.
- הממשק של Google Ads נוח מאוד למעקב.
- אפשר להגדיר מספר וירטואלי כדי למדוד את הפניות.
החסרונות של קידום ממומן בגוגל
- ישנן מילות מפתח יקרות בהתאם לתחרות שלהן.
- כשנגמר התקציב האתר לא יופיע יותר כמודעה.