קידום באמצעות תוכן - טאבולה ואאוטבריין
ADVANCER דיגיטל בונה מהלכים חכמים ברשת ומקדמת עסקים באמצעות תוכן ייחודי בפלטפורמות טאבולה & אאוטבריין, על מנת לייצר באזז ולהפוך קוראים ללקוחות משלמים. צוות הקמפיינרים של ADVANCER בונה אסטרטגיית שיווק חכמה הכוללת בניית תקציב, אפיון קהל היעד ורעיונות לכתיבת תכנים ממירים.
מה זה אאוטבריין וטאבולה?
כתבות של טאבולה & אאוטבריין נראות כמעין כתבות עיתונאיות ומאפשרות לגולשים להתעניין במוצר או בשירות ולהשאיר פרטים. שיווק באמצעות טאבולה ואאוטבריין מתומחר פר קליק, כלומר כל גולש שלוחץ על הלינק יורד מהתקציב. מדובר על פרסום המאפשר לעסקים להגיע לקהל יעד איכותי מאוד ולכן הוא נחשב לאפיק פרסום פופולרי מאוד בעולם.
מה זה אאוטבריין וטאבולה?
כתבות של טאבולה & אאוטבריין נראות כמעין כתבות עיתונאיות ומאפשרות לגולשים להתעניין במוצר או בשירות ולהשאיר פרטים. שיווק באמצעות טאבולה ואאוטבריין מתומחר פר קליק, כלומר כל גולש שלוחץ על הלינק יורד מהתקציב. מדובר על פרסום המאפשר לעסקים להגיע לקהל יעד איכותי מאוד ולכן הוא נחשב לאפיק פרסום פופולרי מאוד בעולם.
הכירו את שלושת המהלכים שלנו בתהליך קידום באמצעות תוכן
בניית אסטרטגיה
חשוב לנו להתחיל ברגל ימין, ולכן נכיר היטב את אופי העסק שלכם, את קהל היעד של המוצר/השירות כדי להעריך את יעילות הקמפיינים בטאבולה & אאוטבריין. נמשיך בבניית אסטרטגיה שיווקית הכוללת מחקר מתחרים, ניתוח פרסונה, הגדרת התקציב המדויק ובניית תוכנית שיווק לטווח הארוך.
מתחילים בבניית הקמפיינים
לאחר בניית האסטרטגיה, נכתוב כתבות עיתונאיות עם כותרות מושכות שימקדו אליהן את קהל היעד שלכם. כחלק מתהליך בניית הקמפיין, נבצע פילוח ממוקד לקהל היעד באמצעות הממשק חכם של טאבולה ואאוטבריין, דרכו ניתן לנהל את הקמפיין ולבדוק את היעילות שלו.
מעקב אחרי התוצאות
כדי להגיע ליעדים טובים ולידים איכותיים, נמקסם את הביצועים על ידי מעקב תמידי אחרי התוצאות. נוציא דוחות מפורטים, נבצע ניתוחים אנליטיים שיאפשרו לנו לדעת ברמת המיקרו והמקרו את יעילות הקמפיינים. כמובן שנבצע שינויים כל הזמן על מנת לשפר את יחס ההמרה של הקמפיינים
בניית אסטרטגיה
חשוב לנו להתחיל ברגל ימין, ולכן נכיר היטב את אופי העסק שלכם, את קהל היעד של המוצר/השירות כדי להעריך את יעילות הקמפיינים בטאבולה & אאוטבריין. נמשיך בבניית אסטרטגיה שיווקית הכוללת מחקר מתחרים, ניתוח פרסונה, הגדרת התקציב המדויק ובניית תוכנית שיווק לטווח הארוך.
מתחילים בבניית הקמפיינים
לאחר בניית האסטרטגיה, נכתוב כתבות עיתונאיות עם כותרות מושכות שימקדו אליהן את קהל היעד שלכם. כחלק מתהליך בניית הקמפיין, נבצע פילוח ממוקד לקהל היעד באמצעות הממשק חכם של טאבולה ואאוטבריין, דרכו ניתן לנהל את הקמפיין ולבדוק את היעילות שלו.
מעקב אחרי התוצאות
כדי להגיע ליעדים טובים ולידים איכותיים, נמקסם את הביצועים על ידי מעקב תמידי אחרי התוצאות. נוציא דוחות מפורטים, נבצע ניתוחים אנליטיים שיאפשרו לנו לדעת ברמת המיקרו והמקרו את יעילות הקמפיינים. כמובן שנבצע שינויים כל הזמן על מנת לשפר את יחס ההמרה של הקמפיינים