הפעולה הראשונה שלקוח עושה כדי לדלות מידע אודות חברה מסוימת היא להיכנס לאתר הבית של החברה, יהיו לקוחות שבאותה הנשימה יציצו באתרים המתחרים של אותה חברה או יהיו כאלה שיגגלו את שם החברה ויחפשו מידע נוסף מאתרים אחרים במנועי החיפוש. לפיכך, כעסק, התדמית שתיווצר אצל הלקוחות חייבת להיות חיובית! אתר תדמית הוא חלון הראווה לעסק שלך, ולכן יש לו תפקיד ראשי ביצירת הרושם הראשוני בקרב הלקוחות שלך. אותו חלון ראווה הנחשף בפני מיליוני אנשים ברחבי הארץ ובעולם חייב להיות מלטש עיניים, מזמין ובעיקר מושקע!
"אין הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני"
אז מה צריך לכלול אתר תדמיתי איכותי ומנצח? נדמה את המרכיבים של האתר לסנדוויץ' איכותי וטעים. השכבה הראשונה של הסנדוויץ' הוא הבשר- העיצוב. כמו שהבשר הוא העיקר בסנדוויץ' כך גם עיצוב אתר תדמית- מרכיב עיקרי וחשוב. הידעתם שצריך רק 7 שניות כדי להרשים בני אדם? כך גם בעולם הווירטואלי בכלל ובעולם האינטרנט בפרט. בני האדם מטבעם נמשכים לאתרים בעלי עיצוב בולט ומיוחד. בנוסף האתר התדמיתי חייב להיות בלעדי לעסק, כך שיהיה תואם למהות העסק וישקף ללקוח את עולם התוכן הייחודי שלו.
השכבה השנייה של הסנדוויץ' היא הירקות- התוכן השיווקי. הטקסט שכתוב באתר תדמית מוכרח להיות ברור ומובן מהו תחום העיסוק של העסק, מהות השירותים או המוצרים וכדומה. כמו כן, ישנה השפעה ישירה ומשמעותית של התוכן השיווקי לאתרי תדמית על מיקומו של האתר במנועי החיפוש (SEO), עקב כך כתיבת תוכן בצורה איכותית ויעילה לאתר מובילה לתוצר שיווקי המייצר פניות איכותיות עבור העסק.
והשכבה המאחדת של הסנדוויץ'- הלחם. התכנות הוא החלק שמאחד בין התוכן השיווקי לעיצוב והופך את האתר לאתר תדמית חי ובועט. על אתר תדמית להיות מאובטח, מגובה ומוגן עבור המשתמש. כמו כן, התשתית של האתר היא זו שתאפשר את המעבר מאתר לא מסובך למדי לאתר מורכב ומתקדם יותר.
הקפדה על מרכיבי הסנדוויץ' של אתר תדמית יבטיח תנועה רחבה והצלחה מסחררת לעסק שלך!
